Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Vanessa | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin H. adresWawa zarejestrowany31.05.2006 @10:55:07 ostatnio na stronie14.06.2017 @14:46:58

-

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.normandia44.com Gadu-Gadu1669003
digarty32 komentarze374 posty na forum121

komputer / sprzęt
400D

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
-morela    12.10.2007 @11:37:28

ostatnio edytowane: 2007-10-12 11:37:53
-morela    11.10.2007 @14:19:49






ostatnio edytowane: 2007-10-11 14:30:34
~doctore16    08.10.2007 @22:35:22
mozliwe, ja sie W OGOLE nie znam na tym , ale z kompania mi sie to skojarzylo
~Lockwood    21.09.2007 @19:21:09
hehe, dzięki za dowcipną krytykę
-morela    18.09.2007 @22:10:03
skasowales mnie....
~Doduusia    17.09.2007 @23:36:20
Interpretuj i tłumacz sobie tą nazwę jak ci wygodnie oba tłumaczenia są dobre
Wybierz sobie taką która ci się najbardziej podoba
~piotrrodzoch    12.09.2007 @22:01:08
najnowsze
_______
"granicą obiektywności jest nasz gust."
~deenaturat    31.08.2007 @23:38:39
fajnie ze sie komus podoba przynajmniej
_______
Pantarejs

~deenaturat    31.08.2007 @23:37:29
wybieralem sie tam, ale jakos nie dotarlem...
_______
Pantarejs

~deenaturat    31.08.2007 @23:32:27
podobno wisi, jeszcze nie widzialem, ale to nie to konkretnie ujecie, pozdrawiam
_______
Pantarejs

-morela    28.08.2007 @10:06:23
sam jestes badyl!
~meninazul    25.08.2007 @20:27:03
thank you for your comments
_______
i could eat an ice cream right now *
~juziaalejuska    20.08.2007 @20:16:47
Ja też się nie znam, ale bardzo dziękuję
_______
proście, a będzie Wam dane
szukajcie, a znajdziecie,
pukajcie, a będzie Wam otworzone

~dianthus    18.08.2007 @13:15:13
zapraszam
~wystawjezyk    16.08.2007 @03:10:41
dzięki za ocenę. 2 to linie trolejbusowe czy czegoś takiego schodzące ostro w dół. bo ja wiem czy 8 nie pasuje. Założenie było takie żeby oddać klimat dzielnicy. według mnie pasuje jednak. pozdrawiam
_______
"powinna być taka emotka że walisz kogoś kutasem po mordzie"
~apuella    15.08.2007 @18:21:38
Stwierdziłam, że należy powiedzieć coś więcej aniżel "Super fotka"!
_______
Wcale nie jestem zgorzkniała, tylko czasami jak się wkurzę, co nie?
~ellendar    08.08.2007 @14:08:26
fotka jest w dziale reportaż a nie retro.

Pozdrawiam
_______

zapraszam również tu: http://obiektywnie-subiektywnie.blogspot.com/
~Anuka    02.07.2007 @22:48:42
no to zgadzamy sie w tej kwestii
pozdrawiam
~Anuka    02.07.2007 @22:20:18
mowie co mysle :D
~kamgrus    01.07.2007 @22:51:06
ok czekam na Twoja wiadomosc...pozdrawiam
~kamgrus    28.06.2007 @13:17:57
bezproblemowo moge Ci przeslac prace w wektorze ... tylko na tym nie zarabiaj ale jak chcesz komus taka sprezentowac to tez bezproblemowo ... chodzi mi bardziej o to ze ten projekt nie moze byc komercyjny bo on wlasnie uderza w to co komercyjne!! pozdrawiam i napisz jak jestes zainteresowany (a najlepiej jak masz moze jeszcze postac ktora podobnie stoi jak ten koles - bo jesli nie zauwayzles tam stoi zolnierz US ale z czasow wietnamu M-16 itd ... tego juz nie ma... wiec ja bym to chetenie poprawil jakby mial czyste zdjecie wlasnie takiego zolnierza pozdrawiam )
-Nightrov    27.06.2007 @00:16:05
Miło to słyszeć, no raczej czytać :D
Mam jeszcze coś w zanadrzu, portrety znowu poczekają.
-morela    04.06.2007 @21:44:36
u r the one i love
~amat91orka    04.06.2007 @20:13:21
aleś pogrzany xD
_______
--> Ut ameris, amabilis esto <--
-IIMII    04.06.2007 @15:20:46
to zglaszaj
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt